مصاحبه آرشیو خبر ها
کونته برنده است و باید مثل ِ کونته باشید

کونته برنده است و باید مثل ِ کونته باشید

توز که این روزها در یوونتوس همه کار می کند و حتی امید زیادی برای آقای گلی سری آ دارد ، در مصاحبه ای با روزنامه با کوریره دلا سرا درباره شرایط خود و رقابت در ایتالیا گفت :

" فکر نمی کردم که اینقدر سریع در قلبِ هواداران جا پیدا کنم . همیشه برای نمایشِ صد در صد به سختی تلاش می کنم . دارم خوب عمل می کنم و باید همین طور ادامه بدهم . مدت ها بود که موفق به زدنِ سه گل در یک بازی نشده بودم یا حتی دو گل "

سری آ و کونته ؟

" سخت است ، دیدنِ بازی ها از تلویزیون متفاوت با بازی کردنِ آن است . سری آ آسان به نظر می آید ، اما در حقیقت خیلی سخت است . همه ی تیم ها برابرِ یوونتوس با قدرت بازی می کنند و برای آنها بازی کردن با یوونتوس هرگز یک بازیِ معمولی نیست "

" جا افتادنم در این تیم کارِ سختی نبود ، زیرا این تیم داخل و خارج از زمین یک تیمِ واقعی است .غذاهای ایتالیایی من را تحت تاثیر قرار داده اند و هر کجا که می روی خوب می خوری . این کشور را خیلی دوست دارم ، احساس می کنم در خانه هستم و این مسئله ی مهمی برای یک بازیکن است "

" کونته یک "برنده" است . و اگر کسی می خواهد برنده شود باید به سخت کار کردن عادت کند و مثل ِ کونته شود ؛ گذاشتن ِ حداکثرِ تلاش برای به دست آورنِ پیروزی "

پوگبا و پیرلو ؟

"پیرلو در تیم ، اربابِ توپ است ... او را در تمرین نگاه می کنم ، او یک بازیکن استثنائی است . پوگبا خیلی من را شگفت زده کرده است . او خیلی می خواهد رُشد کند و این فقط به خودِ او بستگی دارد "

لیگ قهرمانان ؟

" برای همه ضربه ی سختی بود . این احساس دو یا سه روز طول کشید . ناراحت کننده است ، اما در بازی های اولِ مرحله ی گروهی خوب نبودیم . شکست خورده بودن در لیگ قهرمانان خواب را از من نمی گیرد . لیگِ اروپا یکی از اهدافِ ما است . معتقدم اتفاق افتادنِ هر چیزی دلیلی دارد. چیزی که در ترکیه اتفاق افتاد ؛ برف، تکرار ِ بازی، زمینی نامساعد ، چیزِ طبیعی ای نیست و در آینده دلیلی خواهد داشت "

آینده ؟

" 9 سال است که از آرژانتین و خانواده ام دور هستم . این آسان نیست ، زمان می گذرد و پدر و مادر من پیر می شوند . این ها چیزهایی هستند که روی آنها فکر می کنم . خوشبختانه نیازی به پول ندارم و از این رو بیشتر به کمبودهای دیگر فکر می کنم "

" من زندگی کردن در بدبختی را تجربه کرده ام و اکنون از زندگی ای که دارم خوشحال هستم . پول چیزی را برای من تغییر نداده است ، البته چیز ِ مهمی است . اما خوشحالی نیست . اگر زمان باز می گشت دوباره همان کارهایی که کردم را می کردم . اصلاً پشیمان نیستم . بله ، من اشتباه کرده ام ، و از اشتباهات درس گرفته ام . اما بدونِ پشیمانی "

تو ، بازیکن ِ محبوبِ مردم آرژانتین ؟

" این مهم است . مردم ِ فقیر خود را با من یکی می دانند ، که این مسئله ی بسیار زیبایی است . یک سُفره خانه به نام من در آرژانتین است که در آنجا به بچه ها غذا می دهیم و به آنها کمک می کنیم "

شُهرت و نوشته ی تو در توئیتر درباره ی یوورنته ؟

" من عصبانی شدم ، به دلیل ِ این که در حالِ گذراندنِ لحظاتِ خوبی بودیم و بعضی ها همیشه سعی می کنند که من را گرفتارمشکلاتی با بازیکنانِ دیگر کنند . من مشهور به ایجاد کشمکش و زد و خورد در تیم هستم ، اما این واقعیت ندارد . فرناندو را هر روز در تمرین می بینم ، بنابراین چیزِ شگفت آوری وجود ندارد . اما هر دو می توانیم بهتر عمل کنیم و هنوز مدتِ کمی است که در کنارِ هم بازی می کنیم "

رُقبای یوونتوس ؟

" در بازی با رُم سری آ تمام نمی شود . در ایتالیا تا دو یا سه هفته ی پایانی تیمی به قهرمانی نمی رسد . مدت ها است که بازی های میلان را دنبال می کنم و برای کسی که بازی های آن را دنبال می کند وضعیت اکنونِ آن شگفت آور نیست . میلان و اینتر سال ها است که بازیکنانِ مهمی برای قدرت دادن به تیم نمی خرند . بدونِ داشتنِ یک تیم ِ قوی خوب کار کردن در لیگ سخت است "

" تیم ترجمه انجمن یوونتوس "
«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
سهیل شناس خوش
سهیل شناس خوش«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: